Information om systemunderhåll

Den 3 december utför vi ett planerat systemunderhåll mellan kl. 03.00 och 09:30. Under denna period kan vissa störningar förekomma. Vår kundsupport är öppen som vanligt från kl. 09:00, men vi kan ha begränsade möjligheter att hjälpa dig fullt ut. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka.

Meny

Hur gör jag om jag är missnöjd med Borgo?

Vid frågor om ditt bolån ombeds du i första hand kontakta den av våra partners som har förmedlat ditt lån. Om du har ett klagomål gällande vår kreditgivning ber vi dig maila till klagomal@borgohypotek.se. Skriv där fullständigt namn och kontaktuppgifter, tjänst eller produkt som klagomålet avser, datum då problem uppstod, beskrivning av problem, stödjande information/bevis, samt om kompensation önskas.

Hjälpte detta svar dig?

Kontakta Borgo

Måndag - Fredag 09:00 - 17:00
Lunchstängt 12:00 - 13:00